שאלות נפוצות

אם לא תשאל, איך תדע? אספנו את השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים לגבי
שיווק באינטרנט , קידום במנועי חיפוש ובניית אתרים וגם את התשובות לשאלות האלה

למה חשוב דף יעסקי בפייסבוק לעסק שלך?

 פייסבוק הוא כלי שיווקי במידה שאת/ה יודע/ת איך להשתמש בפייסבוק בצורה נכונה.

קודם כל מאוד חשוב לעשות הפרדה בין דף היוזר שלך לבין הדף העיסקי שלך.
בדף היוזר תוכל להכניס דברים אישיים ובדף העסקי תוכל להכניס תכנים יותר שיווקים יותר שמדברים לקהל הלקוחות שלך
 

יש לי אתר. מדוע לשווק אותו?

 בלי שיווק של האתר זה כמו בלי שיווק של עסק.

האתר לבד לא יכול להגיע ללקוחות, האתר יכול למשוך את הלקוחות ליצור קשר עם בעל העסק 

האם אפשר לראות עבודות לדוגמה?

בוודאי!!! ואפשר גם לראות דוגמאות של אתרים שבנינו, דוגמאות של סקיצות לאתרים ודוגמאות של סקיצות ללוגויים.

לעמוד אתרים לדוגמא, לחץ כאן.

לעמוד של סקיצות לאתרים לדוגמא, לחץ כאן.

לעמוד של לוגויים ללקוחות לדוגמא, לחץ כאן.

איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

 שלב ראשון  -  כנס לאתר של פייסבוק www.facebook.com

לחץ למטה על צור דף חדש Create a Page

 

 

 

שלב שני - בחר עסקים מקומים

 

 

 

שלב שלישי - הכנס את המידע של העסק שלך

הגדרת תיבות דואר אלקטרוני של GMail באוטלוק?

הגדרות דואר אלקטרוני של GMail בOutlook 

לפתוח את הOutlook

1.      להקליק על כלים בתפריט ולבחור הגדרות חשבון.

2.      נפתח חלון במרכז המסך, ללחוץ חדש.

3.      בוחרים באפשרות חשבון Microsoft Exchange, POP3, IMAP או HTTP ולאחר מכן לחץ על הבא.

4.      יש למלא את השדות הבאים:

·      בתיבה השם שלך, הקלד את שמך כפי שתרצה שיופיע בפני אנשים אחרים.

·      בתיבה כתובת דואר אלקטרוני, הקלד את כתובת הדואר האלקטרוני המלאה שהוקצתה לך על-ידי מנהל הדואר או על-ידי ספק שירותי האינטרנט.
ודא כי כללת את שם המשתמש, את הסימן @ ואת שם התחום, לדוגמה
, xxxxx@mydomain.co.il.

·      בתיבות סיסמה והקלד שוב את הסיסמה, הקלד את הסיסמה שהוקצתה לך או שבחרת עבור חשבון הדואר האלקטרוני שלך.

 

5. בחר בתיבת הסימון קבע באופן ידני את תצורת הגדרות השרת או סוגי שרתים נוספים ולאחר מכן לחץ על הבא.

 

 

 

6. בוחרים באפשרות דואר אלקטרוני באינטרנט ולאחר מכן לחץ על הבא.

7.      יש למלא את השדות הבאים:

·      סוג החשבון לבחור POP3

·      בתיבת הטקסט שרת מייל נכנס לרשום pop.gmail.com

·      בתיבת הטקסט שרת מייל יוצא ((SMTP לרשום smtp.gmail.com

·      בתיבת הטקסט שם משתמש לרשום את כתובת המייל שלך

·      בתיבה הטקסט סיסמה לרשום את הסיסמא שניתנה לך

·      בחר באופציה זכור סיסמה.

 

8.להקליק על לחצן  הגדרות נוספות ולחיצה על לשונית שרת יוצא

 

9.לסמן את האפשרות השרת הדואר היוצא שלי (SMTP) דורש אימות.

10.לסמן את האפשרות  השתמש באותן הגדרות כמו בשרת מייל נכנס.

11.לחיצה על לשונית  מתקדם.

 

   

12.בתיבת הטקסט שרת נכנס pop3)) להזין את המספר 995

   בחר בעובר שרת זה נדרש חיבור מוצפן (SSL )

13. בתיבת הטקסט שרת יוצא (smtp) יש להזין את המספר 587

     השתמש בסוג החיבור המוצפן הבא: TLS

14.ללחוץ על אישור

15.לחיצה על בדיקת התחברות

16. לבסוף לחיצה על סיום

 

 

איך להתקין Google Analytics באתר?

בכדאי להנות מסטטיטיקת כניסות לאתרך יש לבצע

רצוי להיות מחוברים לחשבון שלכם ב Gmail לפני שמבצעים את התקנת הסטטיסטיקה, מאותו חשבון תוכלו לצפות בנתונים הסטטיסיים של האתר. מתחילים:

1. לפתוח Google.co.il

1.      להקליק בחיפוש  google analytics.

 

2. נכנסים לתוצאה הראשונה בגוגל google analytics

 

 

3. בדף הכניסה של google analytics מופיע פס כחול ובצד ימין (למי שבעברית) יש כפתור כניסה יש ללחוץ עליו.

 

4. אם אתם כבר מחוברים לחשבון אז רק תלחצו התחבר, אחרת יש להזין שם משתמש וסיסמה של החשבון שלכם ב Gmail

 

5. יופי, עכשיו נרשם ונחולל קוד, לחץ הירשם

 

6.      עכשיו יש להירשם:

·     שם חשבון - איזה שם שתרצו לכול החשבון, ניתן להוסיף לחשבון כמה אתרים 

·      שם אתר - השם של האתר שתצפו בו את הסטטיסטיקה

·      כתובת האתר - כתובת האתר שבו  נצה לצפות את הסטטיסטיקה , מתחיל ב www.

·      ,קטגוריה של תעשייה - באיזה תחום האתר שלכם (לא חובה)

·       ,אזור זמן לדיווח - האיזור שבו  (לא חובה)

·      הגדרות שיתוף נתונים (אני משאיר בכולם V)

  • עם מוצרים אחרים של Google בלבד
    שתף את נתוני Google Analytics שלך עם שירותים ומוצרים אחרים של Google, כגון AdWords ו-AdSense. לדוגמה, באפשרות זו תוכל לייבא את היעדים שלך מ-Google Analytics Goals ל-AdWords.
  • באופן אנונימי עם Google ועם אחרים
    אפשרות זו מספקת משוב על Google Analytics שבו אנו יכולים להשתמש כדי ליצור דוחות מותאמים אישית, הודעות מותאמות אישית וחומרי למידה טובים יותר עבורך. Google מסירה כל מידע שעלול לאפשר זיהוי של אתרי המקור, משלבת את הנתונים עם אלה של אתרים אחרים המשתמשים ב-Google Analytics בתחומים דומים ומדווחת על מגמות מצטברות. לא ניתן לקשר את הנתונים שמשותפים לחשבונות בודדים.
  • מומחי חשבונות
    אפשרות זו מעניקה גישה למומחי השיווק והמכירות של Google, כדי שהם יוכלו למצוא דרכים לשיפור היישום והניתוח של חשבונות ולאחר מכן לשתף איתך טיפים לאופטימיזציה. אם מומחי מכירות לא הוקצו עבורך, הגישה מוענקת לנציגים מוסמכים של Google בלבד.

 ובסוף לוחצים קבל קוד מזהה

 

7.נפתח חלון של תנאים והגבלות, יש לאשר אני מסכים.

   

8. עכשיו קיבלנו את הקוד, יש להעתיק את הקוד ולשלוח לי למייל ונחכה לראות נתונים אחרי יום יומים

9. זהו, אני כבר אדכן אותכם שהכול בסדר והסטטיסטיקה עובדת...

 

 

 

אל תשאלו אותי איך בונים בית, אבל כל שאלה בתחום האינטרנט אני יכול לסייע, יניב 052-502-9000